Bio eller film mys?

I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now...






Har för ett tag sedan kommit hem från där jag har jobbat idag!
Jag har registrerat på hälsoringen.
Gud är helt slut asså..
Snart är det middag och det blir kyklinggryta med ris! Mums vad gott!
Senare ikväll kommer min underbara pojkvän hit. Funderar på om han och jag ska ta bio istället men vet inte vilken man skulle vara sugen på.
Vad jag vet iallfall vad jag skulle vara sugen på skulle vara en stor popcorn med massa cheeeesekrydda<3
 
Får fråga honom vad han är sugen på.
Eller det skulle bara vara sköönt att bara slappa och ligga i min säng med myskläderna och sticka och hyra några bra filmer och tittar på på dom och bara mysa och ta det chill med min sötpudding (a).
Nej nu är jag hungrig.
Ska gå ner och titta vart maten blir av? (a)
Min mage bara skriker efter mat!
Thihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0