Polly!



So i keep doing my own thing,
walking tall against the rain..




Har en dålig hårdag så fick sätta upp det i en hästasvans idag! Haha Gasch..

När jag vaknade på morgonen idag så startade jag med en stooor laddning med massa choklad som min pappa hade köpt till mig gårdagen så åt imorse det. (a)

Min pojkvän ville gå på bio idag men jag fick tacka nej för jag ska snart bege mig till min fina vän Pauline och sova där tills imorgon för skolan börjar ju imorgon.
Usch jag vill verkligen inte till skolan. Det känns jätte jobbigt!
Skulle vara hur underbart som helst om man kunde ha några dagar lov kvar men nix...
Iallafall.
pappa har hållt på att göra mat hela dagen så det blir säkert något smarrigt!
Min pappa är otroligt duktig på att göra man när han vill!
Det är nog en älgkött som ska grillas i ugnen tror jag. Det är nog därför det tar så lång tid om jag får gissa.. :P
Men det gillar jag! (Y)
Har nyss tagit väck mitt rosa nagelack. Har haft det på mig sedan förra helgen! Urk vad fult det var nu!
Tänkte sätta på nytt med rött nagelack för det var jätte länge sen jag hade det! Men jag kan inte få upp korken så där tog det stop och nu är mina naglar nackna.. :/
Nej nu har jag skrivit en hel del.
Puss!




Jag & Polly tonight!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Du är lika sexig i ditt hår ;D

PARDY TONIGHT HAHAH ;D

<3333

2010-02-28 @ 15:57:56
Postat av: LillLovis

Paaardy all niiight looong! ;) <3<3

2010-02-28 @ 20:30:13
URL: http://lilllovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0