Sakta ner.



Folk pratar för mycket att dom vet så himla mycket om allt.
Ärligt talat så tycker jag att det är bara patetiskt att vissa folk tror att dom har rätt i allt och att världen är så som dom säger att den är.
Amen snälla lägg av!
Det är så jobbigt att lyssna på sånt skit!



Idag är det lördag och jag har inte något planerat..
Antingen kanske jag åker till min dunder braa vän Pauline som jag tycker så mycket om eller får jag se vad jag kan hitta på för någoting.
Har hur mycket plugg som helst så jag får väll spendera min fina lördag på det kanske? Det blev inget plugg igår ju heller för var iväg..

Är helt själv i huset nu. Min pappa är iväg och tittar på SM i brottning i Eslöv. Det är faktiskt rätt skönt att vara själv hemma och bara ta det lugnt!
Får väll börja med mitt roliga plugg nu.
Alltså det är så svårt att börja plugga tycker jag. Man har så mycket att man vet inte vilken ände man ska börja med? :S
Fyy vad jobbigt...


Aja jag ska inte få er på dystert humör så denna bilden får pigga upp denna dag!






Kommentarer
Postat av: pauline

åh sötaste!

kom precis från vallåsen och är helt slut!

du får jättegärna kommahit gullet!

<3

2010-02-27 @ 18:17:49
URL: http://younevaknow.blogg.se/
Postat av: LillLovis

I'm coming honey! ;) <3

2010-02-28 @ 13:48:41
URL: http://lilllovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0