Shopping för hela slanten!

I will be all that you want and get myself together
'Cause you keep me from falling apart
And all my life, I'll be with you forever
To get you through the day and make everything okay..








Mitt lov har startat mycket bra faktiskt.
Idag så har jag och min mamma varit i Helsingborg och shoppat en del. :P
Man blir ju så glad i sig själv när man shoppar. Det känns riktigt skönt om man är lite ledsen eller lite deppig och bara fara ut och shoppa!
I LOVE It ! 
Här är en tröja bla som jag köpte som jag hittade på Gina Tricot. Det är blommor, fjärila och dödskallar med lite rosa detaljer såklart ;). Me like!
Sedan köpte jag en skit snygg skjorta och ett brunt snyggt skinn bälte;)
Ehm vad mer? Jo, ett par ljusa jeans också. Var jätte nära på att köta en till brun skinväska och ännu större! :D
Jag älskaaar stora väskor! Man får så mycket plats i dom ju! Det får bli någon annan dag när jag är i stan och inhandla en ny stooor väska!

Något mer nytt?
Jag har tagit väck min navelpiercing för den hade blivit så ful!
Ska nog göra om den till vintern. We well see ;)
Nej nu ska jag ta det lugnt.



<3


Kommentarer
Postat av: Hemligbeundrare

Ta kort på alla kläder du köppt gumman !!! grrr

2010-02-22 @ 22:06:34
Postat av: LillLovis

Haha, maybe får se Pauline. :P

Tänkte göra det men så kändes det så jobbigt att lägga upp alla bilder (a) <3

2010-02-22 @ 22:12:17
URL: http://lilllovis.blogg.se/
Postat av: Hemligbeundrare

Nej dåå inte alls jobbigt snäckan! love you babe ! vill se de ;))

2010-02-22 @ 22:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0