sleden flicka

Breathe in so deep
Breathe me in...


Jag är riktigt trött nu alltså!
Har börjat sommarjobba nu på ett äldreboende. De är helt okej faktiskt! Trevlig personal, men man blir riktigt trött. Man går upp nu varje morgon kl 05.15 och kommer hem kl ca 14.35 sedan så ska man ju hitta på något när man kommer hem.
Så känner mig helt död.
Vill bara ha helg!
På fredag efter jobbet så ska man bege sig till Helsingborgfestivalen med vännerna.
De kommer bli mys! Resten av helgen kommer också bli mys. Mer säger jag inte ;)

Känner mig lite smått irreterad men jag vet inte vad de är. (Kanske för att jag är trött maybe?)
Nu ska jag sova lite. Ikväll har jag för mig att de går någon film på tv 6 nån romantisk film. Får väl titta på den helt själv. De blir ju toppen..


Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0