Sundays

I´m proud to say
I got you

Vilken tråkig söndag de är idag!

kasst väder. De regnar inte men de är massa moln och fuktigt i luften så de kommer säkert börja renga när som..
Åkte hem till min pappa idag i med att jag ska börja sommarjobba imorgon på ett äldreboende som ligger 7km härifrån. 
Hoppas att de går bra. :)

Gårdagen med min myskväll var hur skönt som helst att bara ta de lugnt och inte göra ett skit. Slängde på mig ett par mjukis byxor och en tröja och mina dyntofflor och umgicks med mammsen! Min mamma är en underbar människa och en av den bästa ( inklusive hela min familj också) som finns i mitt liv. Love u mum.

Nej nu ska jag sammla ihopa krafter inför imorgon. Funderar att åka och hälsa på min syster en sväng nu ikväll. Inte fel kanske? var ett tag sen jag träffade henne. (en vecka kanske?)
Får se hur vädret är om jag sticker dit..

 





Lovisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0