Lugna sköna soliga dag!

Vaknade imorse hos min pojke.
Steg upp och åt frukost sedan så kom min mamma sedan stack vi hem och gjorde mat. Det blev kött med sånna reflade platta pommes haha vet inte vad dem heter. Jag tror något med barbeque strips kanske? ;) Älskar dooom!
Efter vi hade ätit så gick jag och mammsen en promenad i detta vackra väder! Såå häääärligt säger jag bara! Ska nog börja gå varje dag nu! (Iallafall när solen skiner) Man blir så himla glad för att solen är framme och inga moln på hilmlen och så frisk kall luft!
Kan det bli bättre?:D

Idag är det ingen vanlig dag heller för den delen. För idag så fyller min underbara sööta fina Pauline år! Massa GRATTIS till heenne på 18års dagen! Ska lägga upp en bild på henne nu :D.



<3


Kommentarer
Postat av: Palin

tack hjärtat!

<3

2010-03-09 @ 00:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0