Matmatmat!

I love the girl, I'm lovin' the dress she wears
She's got a hold, got a hold of my neck, oh yeah





Idag är det fredag och SOLEN skiner så härligt! Och fredag innebär att man har en helg framför sig!
Man kan äntligen pusta ut! F*n vad skönt säger jag bara!
Har haft ett näthandelsprov och metteprov denna veckan plus lite andra läxor så jag känner bara guuud så skönt med helg! Fast det har ändå varit bra denna veckan! Har sovit två dagar i denna veckan hos min pingla Pauline! ;)
Ja, hur ska man fira in helgen? Jo det gjorde jag och Johanna min kompis (kallar henne lillasyster) med en kebabrulle på Kebabcenter den bästa kebabrullen som finns! ;) Men ska snart äta nu igen (a).
Det blir Oxfile med klyftpotatis! MUMS ! Haha, mat är ju aldrig fel ;).

Blir en skön mys fredag med mig själv och familjen så att jag kan vila upp mig för imorgon bitti så ska man arbeta att registrera in pasienter på hälsoringen. Börjar åtta och slutar två. Så det känns skönt så att inte hela lördagen förrsvinner! ;D
Sedam ska man kolla på bio med älsk.
Det blir Alice i underlandet!
En mysig söt saga :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0